Denver PFF-1021BLACK - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denver PFF-1021BLACK op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

WENI03 24-06-2024

bevalt erg goed

Geschreven voor: Denver PFF-1021BLACK

Het heeft 10.inch HD Display dat zorgt voor mooi beeld, je kan het makkelijk aan de frameo app koppelen. Het heeft een automatische rotatie, daardoor is het makkelijk te gebruiken. Design ziet er mooi uit een fijn product om te gebruiken. Vond het wel fijn om te gebruiken en de beeld van de foto’s waren heel erg mooi, dat was echt iets voor mij maar dat komt goed over. Het switchen gaat ook heel erg makkelijk dus daar ben ik heel blij mij

Pluspunten

• hd beeld
  • gebruikgemak

butch 17-06-2024

leuke gadget

Geschreven voor: Denver PFF-1021BLACK

De Denver PFF1021 fotolijst is eenvoudig te installeren. NA de installatie was het wachten op een update en met wifi verbinden. Daarna kun je met de app heel gemakkelijk fotos uploaden. Als je veel tegelijkertijd wilt uploaden, heb je wel de betaalde versie nodig. Een leuke gimmick is dat je anderen ook fotos kan laten uploaden. Het enige nadeel is dat het scherm niet erg scherp is als je het vergelijkt met het scherm van de ipad. Al met al is mijn dochtertje er erg blij mee, ik heb veel fotos van haar erop gezet die middels een slideshow afgespeeld worden

Pluspunten

• makkelijk te installeren
  • te bedienen met een app

Minpunten

• scherm kwaliteit

e uit o 16-06-2024

leuk voor vakantiefoto's, bruiloften en feesten

Geschreven voor: Denver PFF-1021BLACK

Ik heb deze fotolijst mogen testen via een site en ben er blij mee. Ik denk dat dit vooral erg leuk is voor tijdens feestjes, zoals bruiloften. Dit, omdat je heel snel door verschillende mensen foto’s kan laten sturen naar de lijst. De foto’s worden trouwens niet ergens anders opgeslagen dan op de lijst en de telefoon van degene die het verstuurd, dit is dus wel fijn. Niet dat je foto’s ergens op een onbekende plek nog worden opgeslagen. Maar als eigenaar van de lijst kan je heel simpel toestemming geven aan mensen om foto’s te delen. Deze verschijnen dan al binnen enkele seconden. Je kan zelf aangeven hoe lang een foto moet blijven staan, tussen de 10 en 30 seconden. Als je hem op 10 seconden zet kan je dus echt super veel foto’s laten zien. Wil jij je vakantiefoto’s op een leuke ongedwongen manier delen met je familie? Dan is deze lijst een aanrader. Met zijn alle om een fotoboek is een beetje ouderwets, en niet iedereen vind dit leuk. Door al je foto’s op deze lijst te zetten en in je kamer te zetten, kan toch iedereen van je foto’s genieten.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • glazen scherm

Minpunten

• niet heel groot

Christel Nijland 12-06-2024

Topper echt een aanrader

Geschreven voor: Denver PFF-1021BLACK

Deze lijst de afgelopen weken mogen testen en wat word ik hier blij van. Zo leuk dat je ook op afstand door vrienden en familie er foto’s op kan laten zetten middels de frameo app. Werkt super makkelijk en je kan zoveel mensen toevoegen aan je frame als je zelf wil.
Zodra er een foto binnenkomt krijg je ook een melding. Komt er een foto binnen die je toch liever niet op je frame hebt dan kan je deze gewoon weer via de instellingen op het frame verwijderen. Hier kan je trouwens alles heel erg makkelijk instellen zoals jij het wil.
Het heeft een mooi helder beeld en ook een lekker groot formaat.
Meteen deze lijst ook aangeschaft toen mijn vader 80 werd en wat een leuk cadeau vind hij dit nu de kinderen en kleinkinderen foto’s sturen op afstand.
De lijst en de frameo app werken top samen en het is allemaal heel erg simpel. Je kan er onwijs veel foto’s op plaatsen en mocht het niet genoeg zijn kan je ook nog zelf een extra microSD kaart toevoegen.
Ik kan geen negatieve dingen bedenken bij deze lijst alleen dat het tijd kost want je blijft kijken naar de lijst welke foto’s er nu weer langs gaan komen. Echt een aanrader.

Pluspunten

• helder Beeld
  • supermakkelijk in gebruik
  • kan micro sd toevoegen

EdwinJ. 11-06-2024

Geweldig mooie kleuren op het digitale fotolijstje!

Geschreven voor: Denver PFF-1021BLACK

Het eerste wat in mij op kwam toen de eerste foto erop stond: ‘Wauw, wat een mooie kleuren, en de resolutie en helderheid!’ .

Het aansluiten en opzetten van de digitale fotolijst ging zeer gemakkelijk, met de fijne Frameo app had ik binnen enkele minuten de eerste foto’s erop staan. Ook kun je vanuit de app vrienden/familie uitnodigen zodat ook zij foto’s erop kunnen plaatsen ideaal en leuk!

Het scherm zelf is 10.1 inch, wat ongeveer overeen komt met een traditioneel geprinte foto (iets groter zelfs). Dus de foto’s komen echt tot zijn recht. Ik ben zeer positief over de resolutie en kleuren die het scherm laat zien, geweldig mooi!

Voor de software is geen abonnement nodig maar kan wel, de extra’s hiervan vind ik niet zozeer nodig: backup van de foto’s in de cloud.

Uiteindelijk verdiend dit product van mij dan ook een 10 uit 10!

Pluspunten

• Resolutie
  • 10.1 inch touch screen
  • Handige app
  • Snel te installeren
  • Speelt ook korte filmpjes af